Vanaf de zomer van 1981 ben ik al klant bij een Citroëngarage in Roosendaal. Zelf noemen ze zich autobedrijf. En ondanks dat ik allang niet meer in Brabant woon laat ik bij en door hen toch de jaarlijkse APK en onderhoud voor de auto uitvoeren. Ik ondervind er duizend kilo vakmanschap, persoonlijke aandacht en warmte.
Ik ben ervan overtuigd dat ik bij een Citroëndealer in Bunkerstad waar ik nu woon dezelfde service kan krijgen.
Waarom ik kies voor de garage in Roosendaal is de loyaliteit van het bedrijf ten opzichte van het personeel. Veel huidige gezichten zijn nog dezelfde als in 1981 en ik weet zeker dat het bedrijf ook dieptepunten heeft gekend in inkomsten en bedrijfsvoering. Maar er ging geen mens gedwongen uit.
Bij enquêtes van Citroën Nederland over de kwaliteit van de dienstverlening en kwaliteit van werk geef ik de garage een 10. En dat cijfer geef ik ook voor de solidariteitsgedachte binnen deze onderneming, allen voor een, een voor allen. Solidariteit. Het klinkt zo gewoon maar is dat niet.
Moedig voorwaarts!
Wulf zegt
Juist bij een garagebedrijf is het fijn dat je ze kunt vertrouwen. Geef mij ook maar de simpele dorpsgarage.