‘Wat is weten?’
‘Een bord voor je kop.’
‘Wat is niet-weten?’
‘Ook een bord voor je kop.’
‘Hoe kom ik van dat bord af?’
‘Welk bord?’
‘Elk bord.’
‘Wie zegt dat je ervan af kan komen?’
‘Waar hebben we het anders over?’
‘Wat is denken dat je ervan af kan komen?’
‘Nou?’
‘Een bord voor je kop.’
‘Omdat je er nooit van af kan komen?’
‘Wat is denken dat je er nooit van af kan komen?’
‘Nou?’
‘Een bord voor je kop.’
‘Toch wil ik ervan af.’
‘Waarom?’
‘Omdat ik dan beter af zal zijn.’
‘Wat is denken dat je beter af zal zijn zonder bord voor je kop?’
‘Een bord voor je kop?’
‘Hoe kom je erop.’
‘Omdat je beter af bent met?’
‘Wat is denken dat je beter af bent met een bord voor je kop?’
‘Zeker weer een bord voor je kop.’
‘Wat is jezelf zien als iemand met een bord voor z’n kop?’
‘Bedoel je dat ik toch geen bord voor mijn kop heb?’
‘Wat is jezelf zien als iemand zonder bord voor z’n kop?’
‘Hoe moet ik mezelf dan zien?’
‘Wie zegt dat er wat te zien is?’
‘Wou jij zeggen van niet?’
‘Wat is denken dat er niets te zien is?’
‘Een bord voor je kop?’
‘Wat is denken dat er iets te zien is?’
‘Een bord voor je kop?’
‘Conclusie?’
‘Ik zeg niks.’
‘Waarom niet?’
‘Ik trap er niet meer in.’
‘Vind je dat we moeten zwijgen?’
‘Wel als we van het bord voor onze kop af willen.’
‘Dan is dat het bord voor je kop.’